Latviešu

Uzņēmuma satura pārvaldība

Mana organizācija ir piedzīvojusi biznesa informācijas un dokumentu zudumu; informācijas pārvaldības, uzglabāšanas un arhivēšanas izmaksu palielināšanos; atbilstības problēmas un riskus (piemēram, GDPR), ko izraisa uzņēmējdarbības informācijas kontroles un pārredzamības trūkums; neefektīva darbinieku sadarbība informācijas nepieejamības dēļ; samazināta produktivitāte neefektīvas dokumentu plūsmas dēļ, ieinteresēto pušu spiediens, ka trūkst labas korporatīvās pārvaldības prakses.

Manai organizācijai ir nepieciešams

  • Samazināt papīra dokumentu plūsmu, digitalizēt iekšējo informāciju;
  • Uzlabot līgumu pārvaldības procesu, samazināt ar līgumu pārvaldību saistītās izmaksas un zaudējumus;
  • Digitalizēt rēķinu apstrādi. Ieviest e-rēķinus. Samazināt rēķinu pārvaldības procesa izmaksas;
  • Digitalizēt dokumentu arhīvu. Palielināt dokumentu un datu pieejamību. Samazināt fiziskās arhivēšanas izmaksas;
  • Palielināt drošību un pārvaldīt piekļuvi biznesa informācijai. Samazināt laiku, kas pavadīts, meklējot biznesa informāciju;
  • Arhivēt elektroniskos dokumentus saskaņā ar valsts un starptautiskajiem noteikumiem;
  • Samazināt dokumentu un failu glabāšanas un pārvaldības izmaksas;
  • Parakstīt dokumentus ar darbiniekiem, klientiem un partneriem elektroniski;
  • Droši kopīgot attiecīgos dokumentus ar klientiem un partneriem;
  • Pāriet no novecojušas uz modernu satura pārvaldības sistēmu;
  • Iespējot piekļuvi dokumentiem un informācijai attālināti strādājošajiem darbiniekiem;
  • Integrēt dokumentu plūsmas ar ERP (Enterprise resource planning) un citiem programmu procesiem;
  • Automatizēt sarežģītu dokumentu apstrādi un datu apmaiņu, lai samazinātu izmaksas;
  • Nostiprināt iekšējās pārvaldības procedūras un uzlabot saziņu ar ieinteresētajām personām.

Risinājums

Organizācijas visās nozarēs ievērojami ietaupa izmaksas un laiku, uzlabo piekļuvi informācijai, paaugstina lēmumu pieņemšanas kvalitāti un stiprina savu korporatīvās pārvaldības praksi. Saglabātā un arhivētā informācija ir ātri pieejama jebkurā laikā un vietā. Tiek likvidēti ar papīru saistīti uzdevumi.

  • Mūsu klients banku nozarē digitalizēja visus klientu failus un samazināja fiziskās arhivēšanas telpas un saistītās izmaksas par 67%;
  • Mūsu klients transporta un loģistikas jomā varēja atbrīvot 15 FTE (slodzes), centralizējot visas ienākošo/izejošo dokumentu plūsmas vienā digitālā pasta telpā;
  • Mūsu klients kapitāla projektu nozarē ir samazinājis biroja nomu par 30%, ieviešot elektroniskus biroja risinājumus, kas ļāva organizēt darbinieku darbu hibrīda modelī;
  • Organizācijas uzlabo informācijas pārvaldību un komunikācijas praksi ar iesaistītajām pusēm – strukturētas un caurskatāmas informācijas un dokumentu plūsmas, informācijas kontrole un aizsardzība ļauj samazināt biznesa riskus un palielināt komunikācijas caurskatāmību;
  • Organizācijas uzlabo produktivitāti un pieņem lēmumus ātrāk, nodrošinot tūlītēju piekļuvi nepieciešamajam saturam pareizajā kontekstā visiem procesa dalībniekiem;
  • Organizācijas gūst labumu no pilnībā digitalizētām informācijas plūsmām un elektroniskiem biroja risinājumiem, kas samazina papīra patēriņu un lieku ceļošanu, ļaujot sadarboties hibrīda vidē;
  • IT darbības izdevumi tiek samazināti, pārtraucot vairāku vēsturisko sistēmu ekspluatāciju, lai pārvaldītu visu informāciju vienā rentablā platformā, vienlaikus nodrošinot pilnīgu integrāciju ar citām biznesa sistēmām.

Produkta pārskats

Uzņēmuma satura pārvaldība (ECM) ir prakse un tehnoloģiju risinājumu kopums, kas palīdz pārvaldīt visu kritiskās biznesa informācijas un dokumentu dzīves ciklu. ECM risinājumi tiek izmantoti, lai uzlabotu uz zināšanām balstīto darbinieku produktivitāti, racionalizētu dokumentu plūsmas, likvidējot papīra procesus, palielinātu informācijas pieejamību, kontroli un caurskatāmību, kā arī samazinātu riskus.

ECM tehnoloģiju risinājums ļauj organizācijām visās nozarēs tvert, digitalizēt, pārvaldīt, piekļūt, kontrolēt, arhivēt un integrēt biznesam svarīgu informāciju, kā arī nodrošināt informācijas pārvaldības struktūru un kontroli. Digital Mind nodrošinātie ECM risinājumi ļauj uzņēmumiem organizēt un sistematizēt nestrukturētu saturu un piegādāt to izvēlētajai auditorijai.

Mēs esam piegādājuši vairāk nekā 200 dažādus projektus un biznesa informācijas risinājumus, izmantojot OpenText tehnoloģiju, palīdzot mūsu klientiem palielināt produktivitāti un īstenot ilgtspējīgu biznesa praksi. OpenText ir pasaules līderis informācijas pārvaldības risinājumu jomā, kas palīdz uzņēmumiem droši tvert, pārvaldīt un apmainīties ar informāciju globālā mērogā.

Mēs – Digital Mind palīdzam lielām un vidējām organizācijām ieviest ilgtspējīgu biznesa praksi, digitalizējot to būtiskos procesus. Mūsu procesu digitalizācijas risinājumi atbalsta vides – sociālās – pārvaldības stratēģijas un ļauj klientiem dažādās nozarēs koncentrēties uz ilgtspējīgu finanšu izaugsmi, darbinieku labklājību un pozitīvu ietekmi uz sabiedrību.

Pieteikt konsultāciju

Piesakies uz konsultāciju jau šodien

Ir jautājumi? Sazinies ar mums!