Uzlabota sadarbība
OpenText Extended ECM veicina bezproblēmu sadarbību starp komandām un nodaļām, ļaujot darbiniekiem viegli piekļūt, kopīgot un sadarboties ar dokumentiem un informāciju, veicinot produktivitāti un komandas darbu.
Vienkāršota informācijas pārvaldība
Risinājums piedāvā centralizētu uzņēmuma satura kontroli un pārvaldību, nodrošinot efektīvu dokumentu iegūšanu, klasificēšanu, glabāšanu un izguvi, tādējādi uzlabojot informācijas pārvaldību un atbilstību.
Paaugstināta darbības efektivitāte
OpenText Extended ECM automatizē manuālus un atkārtotus uzdevumus, piemēram, dokumentu maršrutēšanas un apstiprināšanas procesus, samazinot cilvēku kļūdas, novilcinājumus un palielinot kopējo darbības efektivitāti.
Atbilstība normatīvo aktu prasībām
Risinājums palīdz uzņēmumiem ievērot normatīvās prasības un nozares standartus, nodrošinot stabilas ierakstu pārvaldības iespējas, revīzijas izsekojamību, versiju kontroli un saglabāšanas politikas, nodrošinot atbilstību un mazinot riskus.
Uzlabota lēmumu pieņemšana
Izmantojot viedās meklēšanas iespējas, analītiku un ziņošanas funkcionalitāti, OpenText Extended ECM ļauj organizācijām gūt praktiskus ieskatus no saviem datiem, atvieglojot apzinātu lēmumu pieņemšanu un veicinot biznesa panākumus.
Mērogojamība un elastība
Risinājums ir izstrādāts, lai pielāgotos lielo uzņēmumu augošajām vajadzībām, piedāvājot mērogojamību, lai pārvaldītu milzīgu daudzumu satura, un elastību, lai pielāgotos mainīgajām biznesa prasībām un darbplūsmām.
Uzlabota konfidencialitāte un datu aizsardzība
OpenText Extended ECM sniedz uzlabotus drošības līdzekļus, tostarp piekļuves kontroli, šifrēšanu un drošu revīzijas izsekojamību, nodrošinot sensitīvas informācijas konfidencialitāti, integrāciju un pieejamību.
Integrācijas spējas
OpenText Extended ECM nemanāmi integrējas ar citām uzņēmuma lietojumprogrammām un sistēmām, piemēram, ERP, CRM un produktivitātes platformām, ļaujot organizācijām izmantot esošās investīcijas tehnoloģijās un izveidot vienotu informācijas ekosistēmu.