Latviešu

Dynamics 365 Sales

Dynamics 365 Sales (CRM) ir “viss vienā” risinājums pārdošanas nodaļas darbības uzlabošanai. Racionalizējiet un uzlabojiet pārdošanas procesus ar šo jaudīgo klientu attiecību pārvaldības (CRM) platformu, kas izstrādāta, lai transformētu veidu, kā uzņēmumi sadarbojas ar potenciālajiem un esošajiem klientiem. Neatkarīgi no tā, vai esat mazs vai liels uzņēmums, šis visaptverošais rīku un viedo funkciju komplekts ļauj jūsu pārdošanas komandai veidot ciešākas attiecības, ātrāk slēgt darījumus un veicināt nepārspējamu izaugsmi.

Get in touch

Pilnveido biznesa procesus

Pieņem datos balstītus lēmumus

Nodrošini papildus ieguvumus klientiem, darbiniekiem un uzņēmumam

Saīsini laiku no idejas līdz rezultātam

Paātrini inovācijas

Apsteidziet savus konkurentus

Izmantojot Dynamics 365 Sales, jūs pieredzēsiet pārvērtības savā pārdošanas procesā, kas ļaus jūsu komandai ātrāk slēgt darījumus, efektīvāk sadarboties ar klientiem un pieņemt uz datiem balstītus lēmumus.

Get in touch

Dynamics 365 Sales funkcionalitāte

Dynamics 365 Sales palīdz uzņēmumiem pārvaldīt pārdošanas procesus, sekot līdzi potenciālajiem klientiem un iespējām, kā arī uzlabot sadarbību ar klientiem, lai pārdošanas darbības būtu efektīvākas.

Uzlabota pārdošanas produktivitāte

Dynamics 365 Sales nodrošina pārdošanas komandām centralizētu platformu potenciālo klientu, iespēju un sadarbības ar klientiem pārvaldībai. Tas racionalizē pārdošanas procesu, uzlabo efektivitāti un samazina manuālo uzdevumu skaitu, ļaujot tirdzniecības pārstāvjiem vairāk koncentrēties uz pārdošanu un attiecību veidošanu.

Uz mākslīgo intelektu balstīti ieskati:

Dynamics 365 Sales ietver mākslīgo intelektu, lai piedāvātu noderīgus ieskatus un ieteikumus. Tirdzniecības pārstāvji var saņemt saprātīgus ieteikumus par labākajām veicamajām darbībām, par to, kuriem potenciālajiem klientiem piešķirt prioritāti un kad sadarboties ar klientiem, tādējādi nodrošinot pamatotāku lēmumu pieņemšanu un labākus pārdošanas rezultātus.

Pārdošanas procesu automatizācija

Platforma automatizē atkārtotus uzdevumus, piemēram, potenciālo klientu maršrutēšanu, turpmākos pasākumus un iespēju izsekošanu. Automatizācija samazina cilvēku kļūdu skaitu, paātrina pārdošanas ciklu un nodrošina konsekventu un standartizētu pārdošanas procesu visā organizācijā.

360 grādu klientu skats

Platforma konsolidē klientu datus no dažādiem avotiem, nodrošinot visaptverošu pārskatu par katru klientu. Tas palīdz tirdzniecības pārstāvjiem labāk izprast klientu vajadzības, vēlmes un iepriekšējo sadarbību, tādējādi nodrošinot personalizētākus un mērķtiecīgākus pārdošanas pasākumus.

Labāka sadarbība

Dynamics 365 Sales veicina labāku sadarbību starp komandas locekļiem. Tirdzniecības pārstāvji var kopīgot informāciju, sadarboties darījumos un sazināties platformā, tādējādi uzlabojot komandas darbu un nodrošinot saskaņotāku pārdošanas pieeju.

Pārdošanas prognozēšana

Platformas uz datiem balstītā pārdošanas prognozēšana palīdz uzņēmumiem precīzāk prognozēt pārdošanas rezultātus nākotnē. Tas palīdz resursu plānošanai, krājumu pārvaldībai un vispārējai uzņēmējdarbības stratēģijai.

Mobilā piekļuve

Dynamics 365 Sales mobilās iespējas ļauj pārdošanas komandām piekļūt svarīgiem datiem un ieskatiem, atrodoties ceļā. Tas ļauj tām uzturēt saikni ar klientiem, ātri atbildēt uz pieprasījumiem un atjaunināt ierakstus reāllaikā, uzlabojot produktivitāti un reaģēšanas spēju.

Dynamics 365 Sales priekšrocības

Šīs priekšrocības kopā veicina efektīvākus pārdošanas procesus, labākas attiecības ar klientiem un lielākus pārdošanas ieņēmumus uzņēmumiem, kas izmanto Dynamics 365 Sales.

Uzlabota pārdošanas efektivitāte

Dynamics 365 Sales uzlabo pārdošanas procesus, automatizējot atkārtojošos uzdevumus, piemēram, potenciālo klientu un iespēju pārvaldību. Tas ļauj tirdzniecības pārstāvjiem koncentrēties uz vērtīgām darbībām, samazinot manuālo darbu un paaugstinot kopējo pārdošanas efektivitāti.

Uzlabota klientu iesaiste

Platforma nodrošina visaptverošu pārskatu par klientu sadarbību, vēsturiskajiem datiem un preferencēm. Tirdzniecības pārstāvji var izmantot šo informāciju, lai nodrošinātu personalizētu un mērķtiecīgu pārdošanas sadarbību, tādējādi uzlabojot attiecības ar klientiem un palielinot klientu apmierinātību.

Uz datiem balstīti lēmumi

Analītika un mākslīgais intelekts palīdz pārdošanas komandām noteikt jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi, optimizēt stratēģijas un pieņemt uz datiem balstītus lēmumus, lai maksimāli palielinātu pārdošanas iespējas.

Peļņa no kapitāla un galvenie ietaupījumi ar D365 Sales

Šajā Microsoft pasūtītajā pētījumā uzziniet, kā uzņēmumi mazina izmaksas un paaugstina kopējo efektivitāti, izmantojot Dynamics 365 Sales.

215%

Peļņa no kapitāla ar Dynamics 365 Sales trijos gados

7 mēneši

Līdz līdzekļu atgūšanai

15%

Pārdevēja efektivitātes pieaugums, sadarbojoties ar komandas locekļiem

Lejupielādēt pētījumu

Pieteikt konsultāciju

Piesakies uz konsultāciju jau šodien

Ir jautājumi? Sazinies ar mums!

Lejupielādējiet galvenās atziņas no "Latvijas ERP sistēmu tirgus analīzes".