Latviešu

Blogs

03.01.2022.

Produktivitātes nozīme augošas inflācijas apstākļos

Digital Mind

Pandēmijas rēgu nu ir nomainījis cits apdraudējums - arvien pieaugošā inflācija, turklāt ne tikai Latvijā, bet praktiski visā Eiropā. Kā liecina Eurostat dati, mūsu kaimiņvalstis šī gada oktobrī bija starp eirozonas līderēm - Lietuvā mēneša inflācija sasniedza 8.2%, Igaunijā 6.8% un arī mēs tālu neatpaliekam - cenas, salīdzinot ar pagājušā gada oktobri, Latvijā pieaugušas par 6%.1 Finanšu analītiķi prognozē, ka inflācijas pieaugums nākamā gada pirmajā pusgadā varētu turpināties, tādēļ uzņēmējiem būs rūpīgi jāvērtē inflācijas ietekme uz savu biznesu.

Lasīt vairāk

06.12.2021.

Satura integrācija: visa uzņēmuma svarīgākā informācija vienuviet

Digital Mind

Darbinieki saglabā informāciju dažādās sistēmās, kas nav savstarpēji integrētas. Vajadzīgā brīdī nepieciešamais dokuments nav viegli un ātri atrodams. Darbinieki nevar piekļūt informācijai, kas nepieciešama pienākumu veikšanai. Kolēģiem ir pieejams tik liels dokumentu apjoms, ka nespēj tajā orientēties. Šādas un līdzīgas situācijas būtiski var ietekmēt darba efektivitāti, ražīgumu un radīt virkni citu izaicinājumu. Par šo plašāk runājām novembra nogalē Digital Mind organizētajā vebinārā “Satura integrācija: visa uzņēmuma svarīgākā informācija vienuviet!”, kurā tika ieskicētas šī brīža aktuālākās tendences.

Lasīt vairāk

03.12.2021.

TOP 5 tehnoloģiju tendences Latvijas uzņēmējiem

Digital Mind

Tuvojoties gada nogalei, dažādi pasaules tehnoloģiju izpētes institūti un mediji publicē jaunākās inovāciju tendences nākamajam gadam. Tas dod iespēju uzņēmumu vadītājiem sekot līdzi tehnoloģiju attīstībai, un jau laikus domāt par sava biznesa attīstīšanu atbilstoši pasaules tendencēm, ļaujot uzlabot konkurētspēju, paaugstināt digitalizācijas pakāpi, efektivitāti un nodrošināt labāku servisu saviem klientiem.

Lasīt vairāk

30.11.2021.

Sakārtoti papīri, sakārtots bizness

Digital Mind

Pandēmija ir nesusi virkni izaicinājumu uzņēmumu vadītājiem, kā nodrošināt darba nepārtrauktību, ja darbinieki saslimst vai tiem jādodas karantīnā, kā organizēt darbu attālināti, lai tas notiktu bez aizķeršanās, nerastos komunikācijas šķēršļi un pārpratumi. Viens no atslēgas elementiem veiksmīgam biznesam šobrīd ir labi organizēta, ērta un darbiniekiem saprotama informācijas un dokumentu aprite, jeb organizācijas satura vadība. Vienkāršiem vārdiem sakot - sakārtoti papīri, sakārtots bizness!

Lasīt vairāk
Vairāk ziņu