Biznesa tehnoloģijas mūsdienīgiem uzņēmumiem

Robotikas Procesu Automatizācija (RPA)

Digitalizācijas laikmetā, RPA palīdz organizācijām izmantot tehnoloģiju iespējas būt efektīviem un fokusēties uz svarīgo. Ar RPA palīdzību var samazināt darbaspēka un IT sistēmu, kā arī cilvēciskās kļūdas un to novēršanas izmaksas, paātrināt procesus, vienkāršot atbilstības nodrošināšanu, uzlabot klientu servisu. Piedāvātie risinājumi ietver konsultācijas, RPA tehnoloģijas un to ieviešanas servisus automatizējamo procesu identificēšanai, automatizēšanai un uzturēšanai.

Skatīt vairāk

Jaunumi blogā

06.02.2019.

Digitālā mazspēja

Ingemārs Liakovičus

Digitālā mazspēja ikdienā Mēs izveidojam dokumentu un nosūtam kolēģiem e-pastā vai, digitālu briedumu sasniegušos uzņēmumos, ievietojam dokumentu pārvaldības sistēmā izvērtēšanai, komentāriem, labojumiem. Tad, caur jau pieminētajiem digitālajiem rīkiem, mēs šo dokumentu, piemēram, līgumu saskaņojam mūsu organizācijas iekšienē un esam gatavi to  nosūtīt izvēlētajam partnerim izskatīšanai. Dokumenta saņēmējs to elektroniski izplata savā organizācijā. Atkal komentē, papildina, labo… Tad uzsākas […]

Lasīt vairāk

17.08.2018.

Dokumentu un satura vadības sistēmas loma mūsdienīgā organizācijā. 2. daļa.

Edgars Stafeckis

Uzņēmumam augot un attīstoties, agrāk vai vēlāk dienas kārtībā nonāk satura vadības jautājums. Iepriekšējā rakstā jau apskatīju, kādēļ arvien vairāk uzņēmumi izvēlas no analogas vai pa pusei elektroniskas dokumentu un cita satura aprites pāriet uz mūsdienīgu uzņēmuma satura vadības jeb ECM sistēmu. Dažādi pētījumi parāda nedaudz atšķirīgu perspektīvu, bet kopumā pasaules ECM tirgus aug vidēji […]

Lasīt vairāk

Projektu piemēri

Īstenojām biznesa analītikas projektu, kura ietvaros analizējām LMT kontaktcentra efektivitāti. Šī projekta rezultātā klients ieguva datos balstītus ierosinājumus kontaktcentra noslodzes plānošanai, darbinieku darba grafika optimizēšanai, klientu pieprasījumu prioritizēšanai un kontaktcentra procesu produktivitātes paaugstināšanai.

Veicām bankas dokumentu vadības procesu auditu un visaptverošas organizācijas satura vadības (ECM) sistēmas plānošanu, atbilstoši bankas funkcionālajām un tehniskās infrastruktūras prasībām. Pēcāk piegādājām, ieviesām un turpinām uzturēt informācijas vadības sistēmu centralizētai, vienotai un visaptverošai dokumentu un satura vadībai. ABLV klientu dokumentu elektroniskais arhīvs ļauj elektroniski, bet pilnībā droši glabāt un pārvaldīt informāciju par visiem bankas klientiem.

Mēs palīdzējām Siemens Russia realizēt Austrumeiropā pirmo bezpapīra mobilā ofisa konceptu. Satura un procesu vadība tika automatizēta OpenText EIM platformā, kas, integrēta ar SAP ekosistēmu, radīja vienu, nedalāmu elektronisko darba vidi vairāk nekā 1700 darbiniekiem.

Partneri