Neste Latvija uzpilda degvielu un beidz izmantot papīru

Neste Latvija ir būtiski racionalizējusi savu degvielas karšu lietošanas procesu — sadarbībā ar Digital Mind uzņēmums ir pārveidojis klientu reģistrācijas un pakalpojumu sniegšanas procesu no papīra formāta uz pilnīgi digitālu. Degvielas karšu izmantošana ir populārs pakalpojums Neste klientu vidū — šī norēķinu karte ir derīga visās Neste degvielas uzpildes stacijās Latvijā, Lietuvā, Igaunijā un Somijā un piedāvā arī citas privilēģijas, piemēram, atlaides pie izvēlētajiem pārdevējiem.

Neste Latvija ir Neste Corporation meitasuzņēmums. Uzņēmums Neste ir pasaulē vadošais ilgtspējīgas aviācijas degvielas un atjaunojamās dīzeļdegvielas ražotājs, kā arī attīsta ķīmisko vielu pārstrādi, lai cīnītos ar plastmasas atkritumu problēmu. Neste mērķis ir palīdzēt klientiem, piedāvājot savus atjaunināmo resursu un aprites risinājumus, kas ļautu līdz 2030. gadam samazināt siltumnīcas efektu izraisošo gāzu emisiju par vismaz 20 miljoniem tonnu gadā. Neste pastāvīgi tiek iekļauta Dow Jones ilgtspējas indeksos un pasaules ilgtspējīgāko uzņēmumu sarakstā Global 100. Ar kopumā 258 degvielas uzpildes stacijām Baltijas reģionā Neste ir vispāratzīts zīmols, kas pazīstams pirmām kārtām ar augstas kvalitātes degvielu, ērtām automatizētajām pašapkalpošanās stacijām un konkurētspējīgām degvielas cenām.

Neste Latvija nolēma spert vēl vienu soli uz priekšu un pilnveidot savus pakalpojumus un klientiem piedāvātās iespējas. Digital Mind izstrādāja B2C (bizness patērētājam) digitālu risinājumu, kura pamatā ir platforma OpenText ECM, kas ir devusi taustāmus ieguvumus, raugoties no Neste perspektīvas.

Atteikšanās no nevajadzīgā papīra

Vecais veids, kā saņemt Neste degvielas karti, bija diezgan laikietilpīgs. Lai gan pastāvēja arī digitāla iespēja, lielākā daļa klientu labprātāk apmeklēja uzņēmuma biroju vai pat nosūtīja attiecīgo informāciju pa pastu. Viss process, raugoties no Neste perspektīvas, ietvēra daudz tālruņa zvanu, e-pasta ziņojumu un fizisku dokumentu — vārdu sakot, bija nepieciešami lieli uzņēmuma resursi.

Pieteikumu apstrāde aizņēma ilgu laiku — līdz pat 10 dienām, jo bija nepieciešama manuāla datu pārbaude un kredītspējas novērtēšana. Dokumenti, piemēram, līgumu veidlapas, bija jāizdrukā fiziski. Ja klients vēlējās pieteikties degvielas kredītkartes saņemšanai, šis process ietvēra vēl arī citu drukājamu dokumentāciju, piemēram, bankas izrakstus.

Kopumā kļuva skaidrs, ka pieteikšanās process ir novecojis un neatbilst Neste augstajiem klientu apkalpošanas standartiem — bija pienācis laiks sistēmu pilnībā pārveidot un atteikties no papīra.

Digital Mind nodrošināja APT risinājumu, ļaujot uzņēmumam Neste digitalizēt visu procesu. Tagad klienti var viegli iziet pieteikšanās procesu, neizmantojot nekādus fiziskus dokumentus, — visa informācija tiek pārvaldīta digitālā formātā un apstiprināta ar e-parakstu. Šim nolūkam Neste iegādājās individuāli pielāgotu lietojumprogrammu, kas darbojas kopā ar OpenText ECM Suite. Tā atbalsta Baltijas reģionā populārākos personu identifikācijas e-pakalpojumus: mobile ID, eID, SmartID.

Tagad Neste Latvija biznesa risinājumu daļas vadītāja Baiba Līce ar pārliecību var teikt:
“Jaunais risinājums ir pilnībā digitāls. Nekas nav jādrukā, un tikai labojumi jāievada manuāli. Tas mums ir palīdzējis ievērojami paātrināt pieteikumu apstrādi, kas tagad ir pilnīgi pārredzama, kā arī ievērojami uzlabot mūsu gala klientu apkalpošanas kvalitāti.”

Pareizā kombinācija Neste panākumiem

Šīs pārveides veiksmīgo rezultātu pamatā ir programmatūra, proti, OpenText ECM un Digital Mind personīgie produkti SigningServices. OpenText jau vairāk nekā 30 gadus izstrādā uzņēmuma satura pārvaldības risinājumus, un tam ir bijusi iespēja piedalīties daudzos veiksmes stāstos, arī tādiem milžiem kā AMD, Heineken un L’Oréal. Neste Latvija ir pievienojusies šiem izcilajiem uzņēmumiem, pieņemot platformu OpenText un gūstot labumu no paaugstinātas produktivitātes un klientu apmierinātības.

OpenText Content Suite padara digitalizācijas pāreju maksimāli nesāpīgu. Visus atlikušos fiziskos dokumentus var skenēt, indeksēt un kategorizēt. OpenText nodrošina platformu efektīvai un drošai uzņēmuma datu pārvaldībai, tostarp dažādām tīmekļa funkcijām, datu dzīves cikla kontrolei un sadarbības iespējām. Lietotāja saskarne ir īpaši pielāgojama un piedāvā nevainojamu sadarbību ar populārākajām biroja produktivitātes lietojumprogrammām.

OpenText atbrīvoja Neste darbiniekus no laikietilpīgiem manuāliem uzdevumiem, lai viņi varētu efektīvāk atvēlēt laiku savam darbam. Degvielas kartes pieteikuma apstrādes laiks tika ievērojami samazināts un padarīts pilnībā pārredzams, samazinot kļūdu risku un bažas par drošību. Atzīstot klientu vēlmes un ieviešot daudz ātrāku un drošāku veidu, kā saņemt īpaši pieprasīto degvielas karti, Neste var arī turpmāk saglabāt savu smagā darbā nopelnīto reputāciju.

Taču diezin vai Neste apmierināsies ar sasniegto. Šī nav pirmā reize, kad uzņēmums sadarbojas ar DigitalMind, apzinoties, ka mūsdienu uzņēmējdarbības vide prasa nemitīgas inovācijas un pārmaiņas. Šobrīd globālā paradigma, šķiet, ir digitālo risinājumu adaptācija, un var teikt, ka kopīgie projekti ar DigitalMind ir radījuši uzvaras formulu — partnerību starp klientu, kurš skaidri izprot, kas viņam ir nepieciešams, un pieredzējušu pakalpojumu nodrošinātāju, kas var ieviest darbam vispiemērotākos instrumentus.